W konkursie WOLDA 2017, wyłaniającym najlepsze światowe prace w dziedzinie projektowania znaków firmowych i materiałów korporacyjnych, nowe logo Krystiana zdobyło brązowy medal w kategorii: „Redesidn”! Projekt został wybrany spośród ponad tysiąca realizacji graficznych, zgłoszonych z 39 krajów.
Nowa odsłona marki Krystian, zaprojektowana przez studio WeDesign, utrzymana jest w prostej formie oraz wyrazistej kolorystyce i typografii. Tarcza, która zastąpiła dotychczasową elipsę w logotypie- symbolizuje kompleksową ochronę, zaś wzór w jej wnętrzu w sposób bezpośredni nawiązuje do splotu nitek tworzących materiał.
– Ze względu na setki zrealizowanych projektów oraz wysoką rozpoznawalność w branży producentów specjalistycznej odzieży ochronnej nasza spółka zdecydowała się pozostać przy dotychczasowej nazwie handlowej, a odświeżyć jedynie swoje logo i szatę graficzną materiałów marketingowych. Bardzo się cieszę, ze jury konkursu doceniło realizację i wykonanie kluczowych elementów niełatwego przecież procesu rebrandingu – mówi Elżbieta Rogowska, Dyrektor ds. Handlowych PW Krystian. – Jestem przekonana, że przeprowadzona przez nas zmiana identyfikacji wizualnej podkreśliła nasze kluczowe kompetencje oraz umocniła naszą pozycję na arenie międzynarodowej.- dodaje Rogowska.
Konkurs WOLDA po raz pierwszy został zorganizowany w 2006 roku. Jego celem jest uznanie i promocja najlepszych światowych realizacji w dziedzinie projektowania znaków firmowych i materiałów korporacyjnych. Imprezie towarzyszą liczne warsztaty, kongresy i wystawy na temat istoty identyfikacji wizualnej. Konkurs wspiera także wymianę najlepszych praktyk i kreatywnych pomysłów oraz nawiązywanie międzynarodowych kontaktów przez grafików pracujących na rzecz bardzo zróżnicowanych podmiotów gospodarczych. Inicjatywa zyskała poparcie ponad 100 organizacji projektowych i uniwersytetów z całego świata.
więcej na https://wolda.org/en/8th-wolda-list-of-winners-category-2-logo-redesign/