AKTUALNIE POSZUKUJEMY

Firma Krystian aktualnie poszukuje osób na stanowiska:

Specjalista ds. przetargów

Miejsce pracy: Przysucha k/Radomia

Jakie będę Twoje zadania na stanowisku:

  • Monitorowanie rynku w zakresie ogłoszeń przetargowych i zamówień publicznych,
  • Terminowe przygotowywanie i sporządzane ofert w oparciu o otrzymaną dokumentację,
  • Weryfikacja ofert pod względem zgodności z zapytaniem ofertowym i dokumentacją,
  • Współpraca z pozostałymi działami celem efektywnego przygotowania oferty,
  • Kontakt z klientem w celu weryfikacji i doprecyzowania szczegółów zapytań ofertowych.

Czego od Ciebie oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego (kierunki: prawo, administracja, ekonomia lub innego pokrewnego),
  • Mile widziane 2 - letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Umiejętności biegłej obsługi pakietu MS Office,
  • Znajomości ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
  • Umiejętności pracy pod presją czasu i bardzo dobrej organizacji pracy własnej.

Co Tobie zapewnimy:

  • Pracę w profesjonalnej firmie oferującej unikatowe produkty i rozwiązania dedykowane firmom produkcyjnym z różnych branż,
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjny system wynagradzania złożony z wynagrodzenia podstawowego oraz systemu premiowego,
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
  • Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy oraz możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach oraz programach rozwojowych,
  • Pracę w dynamicznym zespole w przyjaznej atmosferze z wysokimi standardami pracy,
  • Dostęp do najnowszego oprogramowania i zaawansowanych technologicznie narzędzi pracy.

Osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: e-mail: rekrutacja@krystian.com.pl z dołączoną poniższą klauzulą. Jednocześnie informujemy że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Account Manager

województwa: dolnośląskie, wielkopolskie, lubuskie

 

Jakie będę Twoje zadania na stanowisku:

  • Realizacja planów sprzedażowych w oparciu o sprzedaż odzieży ochronnej i artykułów BHP
  • Umawianie i prowadzenie spotkań handlowych
  • Cold calling
  • Pozyskiwanie nowych klientów oraz kontakty z klientami w ramach posiadanej bazy danych
  • Doradztwo produktowe oraz kreowanie rozwiązań dopasowanych do profilu i oczekiwań klienta
  • Przygotowywanie kosztorysów proponowanych rozwiązań
  • Raportowanie działań w jednym z topowych systemów dedykowanych sprzedaży tj.: Salesforce

 

Czego od Ciebie oczekujemy:

  • Minimum 3 letniego doświadczenia w sprzedaży B2B (preferowane art. BHP)
  • Ogólnej wiedzy rynkowej, orientacji i kontaktów w firmach produkcyjnych zlokalizowanych w powierzonym regionie działania
  • Umiejętności pracy indywidualnej oraz współpracy w zespole
  • Samodzielności oraz umiejętności organizacji własnej pracy i ustalania priorytetów
  • Doświadczenia w prowadzeniu kilku projektów w jednym czasie
  • Umiejętności negocjacyjnych i predyspozycji do prowadzenia prezentacji
  • Umiejętności obsługi komputera (praca w CRM, xls, outlook)
  • Minimum średniego wykształcenia
  • Posiadania prawa jazdy kategorii B
  • Wizyt minimum 2 razy w m-cu w siedzibie firmy woj. mazowieckie, 26-400 Przysucha, ul. Staszica 9A

 

Co Tobie zapewnimy:

  • Pracę w profesjonalnej firmie oferującej unikatowe produkty i rozwiązania dedykowane firmom produkcyjnym z różnych branż
  • Atrakcyjny system wynagradzania złożony z wynagrodzenia podstawowego oraz systemu premiowego
  • Pakiet szkoleń wewnętrznych przygotowujących do pracy z produktami oraz zewnętrzne szkolenia podnoszące kwalifikacje i umiejętności sprzedażowe
  • Narzędzia pracy w tym samochód klasy C, laptop, telefon komórkowy
  • Wsparcie i mentoring doświadczonych członków zespołu
  • Możliwość dołączenia do ubezpieczenie na życie, zniżki na zakup produktów firmowych

 

Osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=ffe74b123f004b698cd71fd564c7a92d z dołączoną poniższą klauzulą. Jednocześnie informujemy że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Specjalista ds. zakupów

Miejsce pracy: Przysucha koło Radomia

Jakie będę Twoje zadania na stanowisku:

  • Realizacja celów zakupowych w ramach określonego budżetu, zgodnie z wymaganiami firmy
  • Rozwijanie i utrzymywanie relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
  • Współpraca z innymi działami w celu optymalizacji procesów zakupowych
  • Wyszukiwanie i rozwój nowych dostawców oraz utrzymywanie doskonałych relacji z bieżącymi dostawcami, ciągłe obniżanie kosztów i usprawnianie procesów
  • Przygotowywanie zapytań, analiz i negocjacji dotyczących konkretnych towarów

Czego od Ciebie oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego
  • Doświadczenia na podobnym stanowisku (min.2-3 lata)
  • Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym B2
  • Znajomości pakietu - MS Office, w szczególności Excel
  • Dobrej organizacji pracy, zorientowania na realizację celów
  • Umiejętności negocjacyjnych i komunikacyjnych
  • Zdolności analitycznego myślenia i otwartości na rozwiązywanie problemów

Co Tobie zapewnimy:

  • Pracę w profesjonalnej firmie oferującej unikatowe produkty i rozwiązania dedykowane firmom produkcyjnym z różnych branż
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjny system wynagradzania złożony z wynagrodzenia podstawowego oraz systemu premiowego
  • Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy oraz możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach oraz programach rozwojowych
  • Pracę w dynamicznym zespole w przyjaznej atmosferze z wysokimi standardami pracy
  • Dostęp do najnowszego oprogramowania i zaawansowanych technologicznie narzędzi pracy
  • Przestrzeń do wdrażania nowych rozwiązań

Osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: e-mail:

https://bit.ly/3MToDMC z dołączoną poniższą klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Konstruktor odzieży

Miejsce pracy: Przysucha k/Radomia

Jakie będę Twoje zadania na stanowisku:

  • Projektowanie konstrukcji nowych modeli odzieży letniej i zimowej w systemie Optitex
  • Wykonywanie modelowania i stopniowania istniejących konstrukcji odzieży
  • Sprawdzanie odzieży pod kątem konstrukcyjnym

Czego od Ciebie oczekujemy:

  • Wykształcenia minimum średniego odzieżowego
  • Mile widziana znajomość programu Optitex
  • Umiejętności organizacji pracy własnej oraz ustalania priorytetów
  • Komunikatywności oraz umiejętności współpracy w zespole
  • Znajomości obsługi komputera

Co Tobie zapewnimy:

  • Pracę w profesjonalnej firmie oferującej unikatowe produkty i rozwiązania dedykowane firmom produkcyjnym z różnych branż
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjny system wynagradzania złożony z wynagrodzenia podstawowego oraz systemu premiowego
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy oraz możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach oraz programach rozwojowych
  • Pracę w dynamicznym zespole w przyjaznej atmosferze z wysokimi standardami pracy
  • Dostęp do najnowszego oprogramowania i zaawansowanych technologicznie narzędzi pracy

Osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: e-mail: rekrutacja@krystian.com.pl z dołączoną poniższą klauzulą.

Jednocześnie informujemy że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Technolog

Miejsce pracy: Przysucha k/Radomia

Jakie będę Twoje zadania na stanowisku:

  • Projektowanie i tworzenie systemów technologii produkcji
  • Udział w opracowaniu wzorów oraz monitorowanie poprawności ich wykonania na każdym etapie produkcji
  • Dobór technologii dla opracowywanych wzorów w tym dobór materiałów, dodatków, układanie chronologii szycia, określanie czasów oraz dobór maszyn i urządzeń odzieżowych
  • Wyszukiwanie optymalnych rozwiązań technologicznych w trakcie wdrażania i przebiegu produkcji odzieży, wdrażanie nowych technologii oraz modelowanie procesów produkcyjnych

Czego od Ciebie oczekujemy:

  • Wykształcenia minimum średniego odzieżowego
  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku min. 5 lat
  • Znajomość technologii szycia oraz kroju
  • Umiejętności organizacji pracy własnej oraz ustalania priorytetów
  • Komunikatywności oraz umiejętności współpracy w zespole
  • Znajomości obsługi komputera

Co Tobie zapewnimy:

  • Pracę w profesjonalnej firmie oferującej unikatowe produkty i rozwiązania dedykowane firmom produkcyjnym z różnych branż
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjny system wynagradzania złożony z wynagrodzenia podstawowego oraz systemu premiowego
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy oraz możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach oraz programach rozwojowych
  • Pracę w dynamicznym zespole w przyjaznej atmosferze z wysokimi standardami pracy
  • Dostęp do najnowszego oprogramowania i zaawansowanych technologicznie narzędzi pracy

Osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: e-mail: rekrutacja@krystian.com.pl z dołączoną poniższą klauzulą.

Jednocześnie informujemy że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

SZWACZKA

Miejsce pracy: Przysucha koło Radomia

Zakres obowiązków:

  • Szycie odzieży ochronnej, korporacyjnej i roboczej,
  • Wykonywanie czynności według podziału pracy w zespole (wykonywanie szwów, kieszeni, wszywanie, naszywanie, przyszywanie, odszywanie, lamowanie, stębnowanie, obszywanie, wykonywanie dziurek, haftowanie, pikowanie itp.),
  • Praca zgodnie z dokumentacją technologiczną,
  • Kontrolowanie własnej pracy pod względem jakościowym,
  • Podstawowa obsługa i konserwacja maszyn (zakładanie odpowiednich elementów itp.).

Wymagania:

  • Wykształcenie zawodowe kierunkowe
  • Samodzielność, dokładność, wytrwałość i sprawność manualna.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjny system wynagradzania złożony z wynagrodzenia podstawowego oraz systemu premiowego,
  • Pracę w dynamicznym zespole w przyjaznej atmosferze z wysokimi standardami pracy,
  • Dostęp do najnowszego oprogramowania i zaawansowanych technologicznie narzędzi pracy,
  • Pracę w profesjonalnej firmie oferującej unikatowe produkty i rozwiązania dedykowane firmom produkcyjnym z różnych branż,

Osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: e-mail: rekrutacja@krystian.com.pl z dołączoną poniższą klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

TOP