AKTUALNIE POSZUKUJEMY
Firma Krystian aktualnie poszukuje osób na stanowiska:
Specjalista ds. przetargów
Miejsce pracy: Przysucha k/Radomia
Jakie będę Twoje zadania na stanowisku:
- Monitorowanie rynku w zakresie ogłoszeń przetargowych i zamówień publicznych,
- Terminowe przygotowywanie i sporządzane ofert w oparciu o otrzymaną dokumentację,
- Weryfikacja ofert pod względem zgodności z zapytaniem ofertowym i dokumentacją,
- Współpraca z pozostałymi działami celem efektywnego przygotowania oferty,
- Kontakt z klientem w celu weryfikacji i doprecyzowania szczegółów zapytań ofertowych.
Czego od Ciebie oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego (kierunki: prawo, administracja, ekonomia lub innego pokrewnego),
- Mile widziane 2 - letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Umiejętności biegłej obsługi pakietu MS Office,
- Znajomości ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
- Umiejętności pracy pod presją czasu i bardzo dobrej organizacji pracy własnej.
Co Tobie zapewnimy:
- Pracę w profesjonalnej firmie oferującej unikatowe produkty i rozwiązania dedykowane firmom produkcyjnym z różnych branż,
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Atrakcyjny system wynagradzania złożony z wynagrodzenia podstawowego oraz systemu premiowego,
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
- Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy oraz możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach oraz programach rozwojowych,
- Pracę w dynamicznym zespole w przyjaznej atmosferze z wysokimi standardami pracy,
- Dostęp do najnowszego oprogramowania i zaawansowanych technologicznie narzędzi pracy.
Osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: e-mail: rekrutacja@krystian.com.pl z dołączoną poniższą klauzulą. Jednocześnie informujemy że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Account Manager
województwa: dolnośląskie, wielkopolskie, lubuskie
Jakie będę Twoje zadania na stanowisku:
- Realizacja planów sprzedażowych w oparciu o sprzedaż odzieży ochronnej i artykułów BHP
- Umawianie i prowadzenie spotkań handlowych
- Cold calling
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz kontakty z klientami w ramach posiadanej bazy danych
- Doradztwo produktowe oraz kreowanie rozwiązań dopasowanych do profilu i oczekiwań klienta
- Przygotowywanie kosztorysów proponowanych rozwiązań
- Raportowanie działań w jednym z topowych systemów dedykowanych sprzedaży tj.: Salesforce
Czego od Ciebie oczekujemy:
- Minimum 3 letniego doświadczenia w sprzedaży B2B (preferowane art. BHP)
- Ogólnej wiedzy rynkowej, orientacji i kontaktów w firmach produkcyjnych zlokalizowanych w powierzonym regionie działania
- Umiejętności pracy indywidualnej oraz współpracy w zespole
- Samodzielności oraz umiejętności organizacji własnej pracy i ustalania priorytetów
- Doświadczenia w prowadzeniu kilku projektów w jednym czasie
- Umiejętności negocjacyjnych i predyspozycji do prowadzenia prezentacji
- Umiejętności obsługi komputera (praca w CRM, xls, outlook)
- Minimum średniego wykształcenia
- Posiadania prawa jazdy kategorii B
- Wizyt minimum 2 razy w m-cu w siedzibie firmy woj. mazowieckie, 26-400 Przysucha, ul. Staszica 9A
Co Tobie zapewnimy:
- Pracę w profesjonalnej firmie oferującej unikatowe produkty i rozwiązania dedykowane firmom produkcyjnym z różnych branż
- Atrakcyjny system wynagradzania złożony z wynagrodzenia podstawowego oraz systemu premiowego
- Pakiet szkoleń wewnętrznych przygotowujących do pracy z produktami oraz zewnętrzne szkolenia podnoszące kwalifikacje i umiejętności sprzedażowe
- Narzędzia pracy w tym samochód klasy C, laptop, telefon komórkowy
- Wsparcie i mentoring doświadczonych członków zespołu
- Możliwość dołączenia do ubezpieczenie na życie, zniżki na zakup produktów firmowych
Osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=ffe74b123f004b698cd71fd564c7a92d z dołączoną poniższą klauzulą. Jednocześnie informujemy że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Specjalista ds. zakupów
Miejsce pracy: Przysucha koło Radomia
Jakie będę Twoje zadania na stanowisku:
- Realizacja celów zakupowych w ramach określonego budżetu, zgodnie z wymaganiami firmy
- Rozwijanie i utrzymywanie relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- Współpraca z innymi działami w celu optymalizacji procesów zakupowych
- Wyszukiwanie i rozwój nowych dostawców oraz utrzymywanie doskonałych relacji z bieżącymi dostawcami, ciągłe obniżanie kosztów i usprawnianie procesów
- Przygotowywanie zapytań, analiz i negocjacji dotyczących konkretnych towarów
Czego od Ciebie oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego
- Doświadczenia na podobnym stanowisku (min.2-3 lata)
- Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym B2
- Znajomości pakietu - MS Office, w szczególności Excel
- Dobrej organizacji pracy, zorientowania na realizację celów
- Umiejętności negocjacyjnych i komunikacyjnych
- Zdolności analitycznego myślenia i otwartości na rozwiązywanie problemów
Co Tobie zapewnimy:
- Pracę w profesjonalnej firmie oferującej unikatowe produkty i rozwiązania dedykowane firmom produkcyjnym z różnych branż
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjny system wynagradzania złożony z wynagrodzenia podstawowego oraz systemu premiowego
- Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy oraz możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach oraz programach rozwojowych
- Pracę w dynamicznym zespole w przyjaznej atmosferze z wysokimi standardami pracy
- Dostęp do najnowszego oprogramowania i zaawansowanych technologicznie narzędzi pracy
- Przestrzeń do wdrażania nowych rozwiązań
Osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: e-mail:
https://bit.ly/3MToDMC z dołączoną poniższą klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Konstruktor odzieży
Miejsce pracy: Przysucha k/Radomia
Jakie będę Twoje zadania na stanowisku:
- Projektowanie konstrukcji nowych modeli odzieży letniej i zimowej w systemie Optitex
- Wykonywanie modelowania i stopniowania istniejących konstrukcji odzieży
- Sprawdzanie odzieży pod kątem konstrukcyjnym
Czego od Ciebie oczekujemy:
- Wykształcenia minimum średniego odzieżowego
- Mile widziana znajomość programu Optitex
- Umiejętności organizacji pracy własnej oraz ustalania priorytetów
- Komunikatywności oraz umiejętności współpracy w zespole
- Znajomości obsługi komputera
Co Tobie zapewnimy:
- Pracę w profesjonalnej firmie oferującej unikatowe produkty i rozwiązania dedykowane firmom produkcyjnym z różnych branż
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjny system wynagradzania złożony z wynagrodzenia podstawowego oraz systemu premiowego
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
- Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy oraz możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach oraz programach rozwojowych
- Pracę w dynamicznym zespole w przyjaznej atmosferze z wysokimi standardami pracy
- Dostęp do najnowszego oprogramowania i zaawansowanych technologicznie narzędzi pracy
Osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: e-mail: rekrutacja@krystian.com.pl z dołączoną poniższą klauzulą.
Jednocześnie informujemy że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Technolog
Miejsce pracy: Przysucha k/Radomia
Jakie będę Twoje zadania na stanowisku:
- Projektowanie i tworzenie systemów technologii produkcji
- Udział w opracowaniu wzorów oraz monitorowanie poprawności ich wykonania na każdym etapie produkcji
- Dobór technologii dla opracowywanych wzorów w tym dobór materiałów, dodatków, układanie chronologii szycia, określanie czasów oraz dobór maszyn i urządzeń odzieżowych
- Wyszukiwanie optymalnych rozwiązań technologicznych w trakcie wdrażania i przebiegu produkcji odzieży, wdrażanie nowych technologii oraz modelowanie procesów produkcyjnych
Czego od Ciebie oczekujemy:
- Wykształcenia minimum średniego odzieżowego
- Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku min. 5 lat
- Znajomość technologii szycia oraz kroju
- Umiejętności organizacji pracy własnej oraz ustalania priorytetów
- Komunikatywności oraz umiejętności współpracy w zespole
- Znajomości obsługi komputera
Co Tobie zapewnimy:
- Pracę w profesjonalnej firmie oferującej unikatowe produkty i rozwiązania dedykowane firmom produkcyjnym z różnych branż
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjny system wynagradzania złożony z wynagrodzenia podstawowego oraz systemu premiowego
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
- Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy oraz możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach oraz programach rozwojowych
- Pracę w dynamicznym zespole w przyjaznej atmosferze z wysokimi standardami pracy
- Dostęp do najnowszego oprogramowania i zaawansowanych technologicznie narzędzi pracy
Osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: e-mail: rekrutacja@krystian.com.pl z dołączoną poniższą klauzulą.
Jednocześnie informujemy że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
SZWACZKA
Miejsce pracy: Przysucha koło Radomia
Zakres obowiązków:
- Szycie odzieży ochronnej, korporacyjnej i roboczej,
- Wykonywanie czynności według podziału pracy w zespole (wykonywanie szwów, kieszeni, wszywanie, naszywanie, przyszywanie, odszywanie, lamowanie, stębnowanie, obszywanie, wykonywanie dziurek, haftowanie, pikowanie itp.),
- Praca zgodnie z dokumentacją technologiczną,
- Kontrolowanie własnej pracy pod względem jakościowym,
- Podstawowa obsługa i konserwacja maszyn (zakładanie odpowiednich elementów itp.).
Wymagania:
- Wykształcenie zawodowe kierunkowe
- Samodzielność, dokładność, wytrwałość i sprawność manualna.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Atrakcyjny system wynagradzania złożony z wynagrodzenia podstawowego oraz systemu premiowego,
- Pracę w dynamicznym zespole w przyjaznej atmosferze z wysokimi standardami pracy,
- Dostęp do najnowszego oprogramowania i zaawansowanych technologicznie narzędzi pracy,
- Pracę w profesjonalnej firmie oferującej unikatowe produkty i rozwiązania dedykowane firmom produkcyjnym z różnych branż,
Osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: e-mail: rekrutacja@krystian.com.pl z dołączoną poniższą klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).